Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор на АР 145 боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Премахване на катализатор на АР 145 боксер

    Добър ден на всички търсих в форума, но неможах да открия отговор, та ситуацията е следната - става въпрост за алфа ромео 1.3 боксер на 178 000 км и мисля, че катализатора му е запушен и следователно искам да го махна, но след катализатора има сензор (мисля че е ламда сонда) и се чудя дали няма да се "обарка" самия сензор за катализатора мисля да го отрежа и на негово място да сложа права тръба или резонантно гърне. благодаря предварително за помощта .

  • #2
    Здравей колега,специално на тоя мотор няма кво да му стане само да внимават като режат да не я засегнат иначе моя катализатор го махнах и нямаше никакви проблеми..
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • #3
      мерси за бързия отговор колега, а да те питам имаше ли разлика в тягата ?

      Comment


      • #4
        Ако е действително запушен, ще има осезаемо подобрение.
        Все си мисля обаче че сондата е ПРЕДИ катализатора Както и да е, препоръчително е като го махнеш да сложиш резонаторно гърне на неговото място.
        Потърси, има теми за махане на катализатор. Няма голямо значение мотора, принципът е еднакъв.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          вече взех да се чудя дали и аз да не махна моя...така и така не ми правят отстъпка на данъка...как е по добре без или със катализатор, има ли разлика в разхода на горивото?
          Алфа Ромео 145 1.6 103 !БОКСЕР!

          Comment


          • #6
            Здравейте, колеги, имам въпрос и си мисля че е свързани с катализатора, но не съм обеден в това. Когато подам гас....двигателя се "позамисля" секунда-две и после почва да набира......та това дали е от запушен катализатор или нещо др ще се окаже?

            Comment


            • #7
              и моя се замисля и след премахване на кат. спортен филтър все е едно и също те май 8 клапановите боксери се развъртат по бавно,но всичко може да е субективно,знам ли
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #8
                Аз съм с 1.4тс и по същия начин се замисля след като сложих спортен филтер има леко подобрение,но пак има едно леко замисляне и аз се чудих ако махна катализатора дали няма да се оправи?
                Алфа Ромео 145 1.4ТС

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от marto92 Покажи съобщение
                  Аз съм с 1.4тс и по същия начин се замисля след като сложих спортен филтер има леко подобрение,но пак има едно леко замисляне и аз се чудих ако махна катализатора дали няма да се оправи?
                  Аз го смених с резонатно гърне и пак има замисляне. Като цяло май се оказва че 1.4ТС не е двигателя... От 1.6 нагоре е истината
                  Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                  Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                  Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                  Comment


                  • #10
                    Интересното е че сестра ми кара 156 1.8ТС и при нея е същото
                    Алфа Ромео 145 1.4ТС

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                      Аз го смених с резонатно гърне и пак има замисляне. Като цяло май се оказва че 1.4ТС не е двигателя... От 1.6 нагоре е истината
                      От 2,0 нагоре е истината, а иначе си вижте свещите.
                      Arena Coast Customs

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bass123 Покажи съобщение
                        мерси за бързия отговор колега, а да те питам имаше ли разлика в тягата ?

                        как да ти кажа колега има но не е кой знае колко осезаемо и да се осеща можеби една идея по-добре работи мотора ,но не очаквай чудеса квото и да направиш и аз се бях запалил ма....тая кола с тоя мотор и тва купе .....е прилична градска кола която и на магистрала се държи прилично до някакви нормални километри нищо повече....
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • #13
                          Повреден катализатор се "хваща" много лесно. Ако от ауспуха смърди на развалени яйца(буквално така мирише) значи катализатора не работи правилно. Втори признак-колата не иска да се "изреже".Просто двигателят не достига високи обороти. В този случай лягаш под колата и преглеждаш катализатора външно за следи от удари,вдлъбнатини и т.н. Ако има то е почти сигурно,че е нарушена и целостта на "питата". Последната може и да е раздробена дори да няма външни удари. Проверява се като удариш силно с ръка катализатора. Ако нещо тропа вътре-пиши го бегал . Още един начин за проверка. Хващаш някой да подава газ(да форсира двигателя) и слагаш ръка на ауспуха. Ако отработените газове излизат трудно и немощно със сигурност има запушване. Това са начините без разглобяване
                          Ако се маха катализатора е добре да се замести с резонансно гърне. Представлява точно едно гърненце със централна камера и перфорирани тръби във вата на входа и изхода. Има две основни функции. Обезшумява генерацията и държи налягане в колекторната тръба,необходимо за правилната работа на ламбда сондата.
                          Та с две думи-не махайте изправен катализатор без нужда. Това не повишава мощността! И разни зачудваници,кюфканици и пр. не са от изпускателната,а по скоро от горивната система.
                          sigpic33201
                          930 Quattroporte

                          Comment


                          • #14
                            Потвърждавам горния пост !
                            Мен сега ме е яд ,че махнах моя .. Само си развалих хубавия заводски звук и сега колата дражди като някав кадет, около 3к оборота с права тръба!

                            п.п. От към вървеж никаква осезаема разлика няма.
                            sigpic
                            BMW e39 525tds PA4492BH
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
                            Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X

                            Comment

                            Working...
                            X